Fileme god service

18. marts 2010

Sønnike købet i maj 2008 et headset, som han har brugt rigtig meget og som virkelig har en super dog lyd. I dag ringede han hjem til mig, for at få mig til at scanne bonnen ind og sende den til ham, for han havde skrevet til producenten og fortalt hvornår han havde købt det og at det nu ikke virkede. Producenten har så indvilliget i at sende ham et nyt, hvis bare han lige ville sende en kopi af bonnen. Det er skisma da servise så det basker. Tænk at få et nyt efter næsten to år og ikke engang skulle sende det gamle afsted først. Filme god service.


~Billedet af sønnike er fra oktober 2008.

Så det kan altså godt betale sig, at skrive og gøre opmærksom på et problem med en given vare, selv efter næsten to år. 🙂

I samme genre

5 kommentarer

  • Svar Helle K. 18. marts 2010 at 10:41

    Det er virkelig flot 🙂 men vi fik også rep. mellemstes computer, selvom den var næsten 2 år gammel – skærmen var stået af – det var samme butikskæde 🙂

    • Svar Catarina 18. marts 2010 at 10:47

      @Helle K.: Han har nu ikke henvendt sig til butikskæden men producenten, men jeg er helt sikker på at hvis det var kæden, så havde der heller ikke været noget problem. 🙂

  • Svar TinaLiel 18. marts 2010 at 16:16

    Sikke en fin service. Det kan godt betale sig at kontakte producenterne. Jeg fik engang en hel ny computerskærm hernede også efter 2 år. Sendt med bud og det hele. Hvis det er sønnen på billedet er han godt nok en køn dreng! KNUS♥

    • Svar Catarina 18. marts 2010 at 16:23

      @TinaLiel: Ohjj det var da også fin servide du fik med ny skærm. Det lader til at man bare skal kontakte producenten så er det ingen sag. 🙂

      Ja det er sønnike. 🙂 Billedet er fra 2008.

  • Svar Filme dårlig service 23. marts 2010 at 16:36

    […] Jeg ventede og ventede og… da der var gået 20 min., ja du læste rigtigt, 20 minutter, gik jeg tilbage til receptionen, men mit udfyldte feriekort, konvolutten og 6 kr. til et frimærke og bad den søde dame i receptionen om at gi’ besked om, at jeg ikke ville vente længere og om de ikke selv kunne sende det ind, når en eller anden fik tid til at skrive under. Hun var ked af, at jeg havde ventet og beklagede det meget. Jeg sagde til hende, at det jo ikke var hendes skyld, hvorefter jeg vendte mig om og gik. Det er filme ikke god service. […]

  • Skriv gerne en kommentar