Hurtig levering

15. august 2015

DSCF5230

I torsdags kom Christian og Helena hjem og vi havde en hyggelig aften med masser af snak. Søren fik hjælp af Christian til at få fikset et lille problem han havde med hans pc (det var ikke noget der tog mere et end par sekunder for Christian, den dreng er utrolig til det tekniske). Fredag morgen tog Søren og jeg på arbejde, men pludselig kunne jeg se på min telefon, at vores nye kajak ville ankomme inden middag. Jeg fik skrevet til Christian at der var en pakke på vej, for jeg vidste at de var på vej til Odense. Kajakken nåede at komme inden de tog afsted og jeg var derfor heldig, ikke at skulle på posthuset for at hente den store og uhåndterlige kasse (det gjorde jeg første gang). Nu skal vi så bare lige have den blæst op og have set om den er ok.

Jeg er stadig imponeret over den service jeg fik ved min henvendelse, også selvom man ikke burde være imponeret, da det egentlig skulle være en selvfølgelighed, men desværre er det ikke længere en selvfølgelighed med god service.

I samme genre

2 kommentarer

  • Svar Karin 15. august 2015 at 16:35

    Dejligt med et visit af de unge mennesker, og det trods hverdagen er godt i gang hos jer, for Christian er det vel først til september, hvorimod Helene har et lidt andet skema (fordelt mellem teori og praksis).
    Jeg kan kun tilkendegive at det med Service er vi ikke så forvente med, desværre, dog må jeg så også lige forsvare dem der sidder bag telefonen, er bag disken. Det er ikke altid deres skyld, der kan være så mange “undskyldninger”, restordre af en løs del, en fejl der ikke kan fremprovokeres, eller kunden har paraderne oppe før produktet fejlmeldes. Har nogle vilde oplevelser i hverdagen, pudser ikke glorien, men jeg kunne komme med en del oplevelser, hvor kunden ikke altid har rent mel i posen, jeg giver kunden ret indtil det modsatte er bevist.
    Ønsker dig / jer en fortsat god lørdag og weekend.

    • Svar Catarina 16. august 2015 at 09:02

      Det er bare så dejligt at have de unge mennesker hjemme og vi stornyder det 😀 Ja Christian starter først om 14 dage og Helena om en uge, så de har lige lidt tid ekstra, selvom Christian arbejder en del hos KMD. 🙂
      Jeg klantre ikke dem ved telefonerne, men jeg mener stadig at bevisbyrden til et evt. fejlprodukter, eller fejlleveringer, mange gange ligger hos os forbruger og det er virkelig trættende. 😉
      Du må have en dejig sødnag Karin og nyde at du nu går ind i din site sommerferieuge. 🙂

    Skriv gerne en kommentar