Familieliv Lidt afhængig 20. maj 2007 Jeg, og for den sags skyld, også Søren er blevet lettere afhængig af at lytte til Café Hack på P4. Nogle søndage er det bedre en andre, men det er et ret hyggeligt program. Kommentar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg Endnu en Næste indlæg Ude på landet
Kommentar