Hverdagen Lidt nyt i sidebaren, igen 28. maj 2007 Der er kommet en lille “krølle” som skillelinie og lidt om, hvad jeg lige for tiden læser. Ingen kommentar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg Den hvide dyne Næste indlæg Lidt vildt
Ingen kommentar