..for jeg har to plader med tomater stående i ovnen. Opskriften er Liselottes og kan findes her.

Jeg bliver aldrig træt af dem 😆
..for jeg har to plader med tomater stående i ovnen. Opskriften er Liselottes og kan findes her.

Jeg bliver aldrig træt af dem 😆
5 Kommentarer
Deborah
12. august 2007 at 18:06Nej jeg har også prøvet, som du ved, de er gode!
Marianne/Amager
12. august 2007 at 23:17Åhhh. jeg laver dem ofte – helst med rosemarin – desværre kan jeg bare spise dem i en uendelighed – de smager himmelsk
Catarina
13. august 2007 at 06:38Ja her i huset holder de heller ikke ret længe 😆
natmaleren
13. august 2007 at 10:26Jeg har ikke fået prøvet dem endnu men det skal jeg da snart få gjort noget ved kan jeg se, det ser rigtig lækkert ud:-)
Catarina
13. august 2007 at 10:34Lad hellere være, du bliver bare forfalden til dem 😆