Hverdagen Hvilken vidunderlig morgen 27. september 2007 2 Kommentarer Deborah 27. september 2007 at 18:34 Og sikke et smukt billede! Ja det har været en vidunderlig dag idag! Det gælder om at nyde dem!! 🙂 Svar Catarina 28. september 2007 at 06:13 Tak for roserne Deborah, ja det har været helt vidunderligt. Glædede mig også til jeg fik fri fra arbejde så jeg kunne nyde det sidste. Svar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg Tænk Næste indlæg Journal "bøffer" fra sygehusvæsenet
2 Kommentarer
Deborah
27. september 2007 at 18:34Og sikke et smukt billede! Ja det har været en vidunderlig dag idag! Det gælder om at nyde dem!! 🙂
Catarina
28. september 2007 at 06:13Tak for roserne Deborah, ja det har været helt vidunderligt. Glædede mig også til jeg fik fri fra arbejde så jeg kunne nyde det sidste.