Familieliv Så kan vi igen igen 10. december 2007 Altså drikke vandet 😕 Der ski nisser på spil 😛 2 Kommentarer Valdemarsro.dk 10. december 2007 at 20:39 Nåh det var godt… Kom lige til at tænke på Køge-sagen hvor nogen manglede drikkevand i måneder, tror jeg det var. Svar Catarina 11. december 2007 at 19:45 Ja det er skrækkeligt at de må undvære i så lang tid 😐 Svar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg Det var for tidligt Næste indlæg Bestået!
2 Kommentarer
Valdemarsro.dk
10. december 2007 at 20:39Nåh det var godt… Kom lige til at tænke på Køge-sagen hvor nogen manglede drikkevand i måneder, tror jeg det var.
Catarina
11. december 2007 at 19:45Ja det er skrækkeligt at de må undvære i så lang tid 😐