Hurghada 2007/2008 Coca-Cola® 8. januar 2008 5 Kommentarer Joan 8. januar 2008 at 20:44 hehe sådan en har vi også stående. Lidt sjov er den. Svar Helle K. 8. januar 2008 at 21:57 Hvordan kan I vide, at der står cola? 😉 Svar Catarina 9. januar 2008 at 06:39 #Joan, ja ungerne hyggede sig også over den, men vil lod den nu stå i restauranten 😉 #Helle K., viste du ikke det – jeg kan da arabisk 😆 Svar Helle K. 9. januar 2008 at 20:23 Nåååå ❗ Svar Catarina 10. januar 2008 at 06:43 #Helle K. Svar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg Personalesamtalen Næste indlæg De bruges flittigt
5 Kommentarer
Joan
8. januar 2008 at 20:44hehe sådan en har vi også stående. Lidt sjov er den.
Helle K.
8. januar 2008 at 21:57Hvordan kan I vide, at der står cola? 😉
Catarina
9. januar 2008 at 06:39#Joan, ja ungerne hyggede sig også over den, men vil lod den nu stå i restauranten 😉
#Helle K., viste du ikke det – jeg kan da arabisk 😆
Helle K.
9. januar 2008 at 20:23Nåååå ❗
Catarina
10. januar 2008 at 06:43#Helle K.