Hverdagen Med næsen i sky 16. februar 2008 Det holdt ikke med den der sol, så nu kan jeg så i stedet må jeg gå med næsen i sky. 😆 3 Kommentarer Helle K. 16. februar 2008 at 09:48 Hvor synd… 😉 Svar Deborah 16. februar 2008 at 11:51 Ja jeg måtte lide samme tort, men jeg hørte vejrudsigten på vejen hjem fra at handle, og den passer så idag! Svar Catarina 16. februar 2008 at 17:22 Helle K. Ja det er ski træls 😉 Deborah Ja for en gangs skyld. 🙂 Svar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg Jeg tænkte det nok Næste indlæg Drei Dänen in Deutschland
3 Kommentarer
Helle K.
16. februar 2008 at 09:48Hvor synd… 😉
Deborah
16. februar 2008 at 11:51Ja jeg måtte lide samme tort, men jeg hørte vejrudsigten på vejen hjem fra at handle, og den passer så idag!
Catarina
16. februar 2008 at 17:22Helle K.
Ja det er ski træls 😉
Deborah
Ja for en gangs skyld. 🙂