Hverdagen Lige nu 17. marts 2008 ..ser vejret således ud i Langeskov, hvor jeg er på job. Jeg håber det holder til jeg får fri. 6 Kommentarer Stine 17. marts 2008 at 10:55 Det ser ud som om billedet skal formindskes lidt, men det er fine persienner 😉 Svar Catarina 17. marts 2008 at 11:08 Stine Ups den var lige smuttet 😆 det går nogle gange lit for stærkt på jobbet. Tak for at gøre opmærksom på det. 🙂 Svar Helle K. 17. marts 2008 at 12:00 Vores himmel ser næsten ligesådan ud – endelig 🙂 Svar Catarina 17. marts 2008 at 13:58 Helle K. Dejligt, så kan du få nogle godt billeder, som jeg så kan kikke på. 😎 Svar Stine 17. marts 2008 at 17:10 Det kender jeg godt selv Catarina – det ser godt ud 🙂 Svar Catarina 17. marts 2008 at 17:31 Stine Takker 😀 Svar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg Var lige et smut ude Næste indlæg Vejret holdt
6 Kommentarer
Stine
17. marts 2008 at 10:55Det ser ud som om billedet skal formindskes lidt, men det er fine persienner 😉
Catarina
17. marts 2008 at 11:08Stine
Ups den var lige smuttet 😆 det går nogle gange lit for stærkt på jobbet. Tak for at gøre opmærksom på det. 🙂
Helle K.
17. marts 2008 at 12:00Vores himmel ser næsten ligesådan ud – endelig 🙂
Catarina
17. marts 2008 at 13:58Helle K.
Dejligt, så kan du få nogle godt billeder, som jeg så kan kikke på. 😎
Stine
17. marts 2008 at 17:10Det kender jeg godt selv Catarina – det ser godt ud 🙂
Catarina
17. marts 2008 at 17:31Stine
Takker 😀