Hverdagen Åh hvem der bare 22. april 2008 ..havde fri lige nu, og kunne komme ud og nyde det gode vejr. Ingen kommentar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg Sikke en vidunderlig morgen Næste indlæg Ren nydelse
Ingen kommentar