Hverdagen Jonathan Livingstons Seagull? 25. maj 2008 5 Kommentarer Pernille 25. maj 2008 at 19:19 Det kunne meget vel være ham 🙂 Lagde du mærke til om han foldede vingespidserne ind senere, for at få mere fart på? 😉 Svar Catarina 25. maj 2008 at 21:18 Pernille Desværre forsvandt han lidt for hurtigt til at jeg nåede at se det. 😆 Svar Leif 25. maj 2008 at 23:15 “Faldt” selv om er havmåge under en køretur langs Strandvejen i dag: http://leifcarlsen.files.wordpress.com/2008/05/seagull.jpg Svar Catarina 26. maj 2008 at 06:07 Leif Det er et rigtigt godt billede og mågen er skisme da også flot med de mørke aftegninger. 🙂 Svar Leif 26. maj 2008 at 22:48 Mange tak for roserne 🙂 Svar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg Ny taske Næste indlæg Regn
5 Kommentarer
Pernille
25. maj 2008 at 19:19Det kunne meget vel være ham 🙂 Lagde du mærke til om han foldede vingespidserne ind senere, for at få mere fart på? 😉
Catarina
25. maj 2008 at 21:18Pernille
Desværre forsvandt han lidt for hurtigt til at jeg nåede at se det. 😆
Leif
25. maj 2008 at 23:15“Faldt” selv om er havmåge under en køretur langs Strandvejen i dag:
http://leifcarlsen.files.wordpress.com/2008/05/seagull.jpg
Catarina
26. maj 2008 at 06:07Leif
Det er et rigtigt godt billede og mågen er skisme da også flot med de mørke aftegninger. 🙂
Leif
26. maj 2008 at 22:48Mange tak for roserne 🙂