Hverdagen Søndagsdesserten 22. juni 2008 ..bliver ikke meget bedre, og så er det endda med piskefløde. Umm. 5 Kommentarer Søren 22. juni 2008 at 20:13 Det er nemlig guf-guf; jeg må undvære fløden, men du løber jo bare fløden af igen – dit heldige jordbær;) http://www.kelloggs.dk/brandspk/img/runningpit/gx_runner_top.gif Svar Leif 22. juni 2008 at 21:55 Det er næsten tortur at se sådan et foto, når man nu er i gang med den helt store livsstilsforandring. Omvendt skal man jo ikke være religiøs, hvorfor at jeg i det mindste slubrer jordbærene i mig med øjnene 🙂 Svar Catarina 23. juni 2008 at 06:57 Søren På det punkt er jeg nok ret heldig, at jeg bare kan løbe det af igen. 🙂 Jordbær uden noget, er også dejlige. Leif Du skulle smage og at synde lidt er ok, hvis bare det ikke er hver dag, for så går det galt. Du slubre bar så megt du har lyst til. 😀 Svar Marianne 23. juni 2008 at 09:32 Så syndig på en søndag 🙂 Svar Catarina 23. juni 2008 at 16:48 Marianne Jeg er slet ikke syndig – jeg er bare mig. 😀 Svar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg 21 Næste indlæg Indsamling
5 Kommentarer
Søren
22. juni 2008 at 20:13Det er nemlig guf-guf; jeg må undvære fløden, men du løber jo
bare fløden af igen – dit heldige jordbær;)
http://www.kelloggs.dk/brandspk/img/runningpit/gx_runner_top.gif
Leif
22. juni 2008 at 21:55Det er næsten tortur at se sådan et foto, når man nu er i gang med den helt store livsstilsforandring.
Omvendt skal man jo ikke være religiøs, hvorfor at jeg i det mindste slubrer jordbærene i mig med øjnene 🙂
Catarina
23. juni 2008 at 06:57Søren
På det punkt er jeg nok ret heldig, at jeg bare kan løbe det af igen. 🙂
Jordbær uden noget, er også dejlige.
Leif
Du skulle smage og at synde lidt er ok, hvis bare det ikke er hver dag, for så går det galt.
Du slubre bar så megt du har lyst til. 😀
Marianne
23. juni 2008 at 09:32Så syndig på en søndag 🙂
Catarina
23. juni 2008 at 16:48Marianne
Jeg er slet ikke syndig – jeg er bare mig. 😀