Hverdagen Halvvejs 2. oktober 2008 Nu kom tasken i hus, nu mangler jeg kun kamera og tilbehør. Spørg lige om jeg glæder mig. 16 Kommentarer Pia 2. oktober 2008 at 16:04 Jeg tænker at dét spørgsmål er fuldstændig overflødigt:) Svar Karolina 2. oktober 2008 at 16:41 Jeg vil også have sådan taske! :-O Tillykke! Svar Catarina 2. oktober 2008 at 16:41 Pia 😀 jeps Svar Catarina 2. oktober 2008 at 16:42 Karolina det kan jeg godt forstå, den er ret fed. 😆 Svar Ella 2. oktober 2008 at 16:47 Jeg ville elske begge dele 🙂 Svar Catarina 2. oktober 2008 at 17:18 Ella Det gør jeg allerede. 😉 Svar Leif 2. oktober 2008 at 18:08 Der er da ikke plads nok til de mange linser du skal have, Catarina 🙂 Svar Catarina 2. oktober 2008 at 18:24 Leif Du kan tro der er plads. Jeg skal nemlig kun have ét mere, nemlig et Nikon 105mm f/2.8G AF-S VR Micro-Nikkor, men det skal jeg til gengæld også have inden alt for længe. 😀 Svar Madame 2. oktober 2008 at 19:47 Hvor er den lækker! Og med indhold i bliver du ikke til at skyde igennem :o) Svar Catarina 3. oktober 2008 at 06:11 Madame Naa det tror jeg heller ikke. 😉 Svar Helle K. 5. oktober 2008 at 10:27 Lækkert – hvornår skal du have den fyldt op? 🙂 Svar Catarina 5. oktober 2008 at 18:58 Helle K. Det har jeg fået nu. 😀 Svar Helle K. 6. oktober 2008 at 20:14 Det var dejligt – er det et kamera som det du havde? Svar Catarina 6. oktober 2008 at 20:31 Helle K. Det er modellen større end det jeg havde, da jeg hurtigt fandt ud af at jeg havde købt lidt under mit behov. 😉 Så det jeg har nu er et Nikon D90. Så nu venter jeg bare på forsikringen. Svar Helle K. 8. oktober 2008 at 15:07 Det lyder lækkert – tillykke 🙂 Svar Catarina 8. oktober 2008 at 17:06 Helle K. 🙂 Tak skal du have. Svar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg Oktober Næste indlæg God samvittighed
16 Kommentarer
Pia
2. oktober 2008 at 16:04Jeg tænker at dét spørgsmål er fuldstændig overflødigt:)
Karolina
2. oktober 2008 at 16:41Jeg vil også have sådan taske! :-O
Tillykke!
Catarina
2. oktober 2008 at 16:41Pia
😀 jeps
Catarina
2. oktober 2008 at 16:42Karolina
det kan jeg godt forstå, den er ret fed. 😆
Ella
2. oktober 2008 at 16:47Jeg ville elske begge dele 🙂
Catarina
2. oktober 2008 at 17:18Ella
Det gør jeg allerede. 😉
Leif
2. oktober 2008 at 18:08Der er da ikke plads nok til de mange linser du skal have, Catarina 🙂
Catarina
2. oktober 2008 at 18:24Leif
Du kan tro der er plads. Jeg skal nemlig kun have ét mere, nemlig et Nikon 105mm f/2.8G AF-S VR Micro-Nikkor, men det skal jeg til gengæld også have inden alt for længe. 😀
Madame
2. oktober 2008 at 19:47Hvor er den lækker! Og med indhold i bliver du ikke til at skyde igennem :o)
Catarina
3. oktober 2008 at 06:11Madame
Naa det tror jeg heller ikke. 😉
Helle K.
5. oktober 2008 at 10:27Lækkert – hvornår skal du have den fyldt op? 🙂
Catarina
5. oktober 2008 at 18:58Helle K.
Det har jeg fået nu. 😀
Helle K.
6. oktober 2008 at 20:14Det var dejligt – er det et kamera som det du havde?
Catarina
6. oktober 2008 at 20:31Helle K.
Det er modellen større end det jeg havde, da jeg hurtigt fandt ud af at jeg havde købt lidt under mit behov. 😉
Så det jeg har nu er et Nikon D90.
Så nu venter jeg bare på forsikringen.
Helle K.
8. oktober 2008 at 15:07Det lyder lækkert – tillykke 🙂
Catarina
8. oktober 2008 at 17:06Helle K.
🙂 Tak skal du have.