Hverdagen Ummm sikke en duft 10. oktober 2008 På mit komfur står æbleflæsken og simre. Jeg glæder mig. 7 Kommentarer Madame 10. oktober 2008 at 18:17 Det lyder lækkert, Catarina, en skøn og gammel dansk ret 🙂 Svar Belle Blues 10. oktober 2008 at 18:22 Mmm, lyder lækkert. Plejede min farmor altid at lave, da jeg var barn. 🙂 Svar Catarina 10. oktober 2008 at 18:56 Madame Den ret får vi hvert efterår og gerne et par gange. Ud over at smage dejligt, er det også nem aftensmad. 😉 Belle Blues Velkomme til, det er enormt lækker og så er det så let at lave. 🙂 Svar Pia 11. oktober 2008 at 17:56 mmmm, hold fest det er længe siden jeg har sat tænderne i sådan et godt stykke:) Svar Catarina 12. oktober 2008 at 08:30 Pia Det skulle du unde dig selv – det smager så fantastisk. Jeg tror jeg må lave lidt til frokost i dag. 😀 Svar Leif 12. oktober 2008 at 17:34 Yummie, det er godt mange år siden jeg sidst har fået det 🙂 Svar Catarina 12. oktober 2008 at 20:36 Leif Du må igeng med at kokkkerere. 😉 Svar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg Nyklippet og på feriemode Næste indlæg Morgenstund
7 Kommentarer
Madame
10. oktober 2008 at 18:17Det lyder lækkert, Catarina, en skøn og gammel dansk ret 🙂
Belle Blues
10. oktober 2008 at 18:22Mmm, lyder lækkert. Plejede min farmor altid at lave, da jeg var barn. 🙂
Catarina
10. oktober 2008 at 18:56Madame
Den ret får vi hvert efterår og gerne et par gange. Ud over at smage dejligt, er det også nem aftensmad. 😉
Belle Blues
Velkomme til, det er enormt lækker og så er det så let at lave. 🙂
Pia
11. oktober 2008 at 17:56mmmm, hold fest det er længe siden jeg har sat tænderne i sådan et godt stykke:)
Catarina
12. oktober 2008 at 08:30Pia
Det skulle du unde dig selv – det smager så fantastisk. Jeg tror jeg må lave lidt til frokost i dag. 😀
Leif
12. oktober 2008 at 17:34Yummie, det er godt mange år siden jeg sidst har fået det 🙂
Catarina
12. oktober 2008 at 20:36Leif
Du må igeng med at kokkkerere. 😉