Familieliv Jeg har en glad mand 15. januar 2009 .. i dag har han nemlig hentet vores nye bil. Hvor den glade mand er lig nu – han er som ude og trille en lille tur. Biler og Campingvogne 9 Kommentarer Perle 15. januar 2009 at 19:19 Tillykke med dytten 🙂 Svar Louise 15. januar 2009 at 19:45 Tillykke Svar Karolina 15. januar 2009 at 20:06 En meget meget lykkelig mand 🙂 Svar Jonna 15. januar 2009 at 20:49 Det er da også en lækker dyt, mon du får lov og kører den? Svar Catarina 15. januar 2009 at 21:45 Alle Tak skal I have og jeg har allerede været chauffør. Den klær’ mig så det kan godt være Søren kommer til at kører Peugeot en gang imellem. 😀 Svar KATJA 15. januar 2009 at 22:41 SÅDAN ! Nu er vi “næsten” i familie 😉 Svar Catarina 16. januar 2009 at 05:58 KATJA Ja det er vi. 😀 Det er ski en dejlig bil at kører i. Svar Gitte 16. januar 2009 at 08:01 Stort tillykke med den nye vogn, kan lige forestille mig hvor glad manden er 🙂 Svar Catarina 16. januar 2009 at 16:45 Gitte Tak skal du have. 😉 Ja du kender ham jo. 😀 Svar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg Den kan stadig bruges Næste indlæg Et par brikker ved hånden Læs mere 1 1/2 times fridag 8. juni 2015 Nå så er vi ligesom igang 21. august 2021 Nysynet lille sort sag 16. februar 2011
9 Kommentarer
Perle
15. januar 2009 at 19:19Tillykke med dytten 🙂
Louise
15. januar 2009 at 19:45Tillykke
Karolina
15. januar 2009 at 20:06En meget meget lykkelig mand 🙂
Jonna
15. januar 2009 at 20:49Det er da også en lækker dyt, mon du får lov og kører den?
Catarina
15. januar 2009 at 21:45Alle
Tak skal I have og jeg har allerede været chauffør. Den klær’ mig så det kan godt være Søren kommer til at kører Peugeot en gang imellem. 😀
KATJA
15. januar 2009 at 22:41SÅDAN ! Nu er vi “næsten” i familie 😉
Catarina
16. januar 2009 at 05:58KATJA
Ja det er vi. 😀 Det er ski en dejlig bil at kører i.
Gitte
16. januar 2009 at 08:01Stort tillykke med den nye vogn, kan lige forestille mig hvor glad manden er 🙂
Catarina
16. januar 2009 at 16:45Gitte
Tak skal du have. 😉
Ja du kender ham jo. 😀