
Cyklen blev hentet i dag og den er lige som sønnike havde ønske sig den. Mariannes Michael har sågar også sagt god for den, så helt ringe er den vist ikke. Hvad Christian så laver lige nu – ja han er såmænd ude og kører endnu en tur.

Cyklen blev hentet i dag og den er lige som sønnike havde ønske sig den. Mariannes Michael har sågar også sagt god for den, så helt ringe er den vist ikke. Hvad Christian så laver lige nu – ja han er såmænd ude og kører endnu en tur.
4 Kommentarer
Madame
18. april 2009 at 07:19Wauw, hvor er den lækker! Og så får han masser af god motion 😉
Ha’ en god lørdag, Catarina.
Catarina
18. april 2009 at 08:05Madame
Tak og i lige måde. 🙂 Ja han for bevæget sig en del og heldigvis er han ikke sådan en inaktiv person. 😉
Marianne
19. april 2009 at 22:02Dejlig læsning – pas på han ikke bliver bidt af det – det er en meget dyr sport 🙂
Catarina
20. april 2009 at 06:15Marianne
Hi hi ja det kan jeg forstå. I dag glæder han sig til at kunne cykle i skole igen. 🙂