Hverdagen Jeg mangler ord 17. maj 2010 ..og derfor er dette indlæg kort. 😀 6 Kommentarer Søren 17. maj 2010 at 21:32 Jeg har fundet noget med fynsk dialekt til dig her: http://not4u2know.blogspot.com/2009/02/ms-windows-bh-tdi-108hk-med-fynsk.html Ellers plejer du jo ikke at savne ord Catarina 🙂 Svar Catarina 18. maj 2010 at 06:35 @Søren: Tak for linket. Noglegange er jeg også tavs. 🙂 Svar Marianne 17. maj 2010 at 21:54 Jeg har masser af ord, men ingen adgang til mit domæne :-O Svar Catarina 18. maj 2010 at 06:36 @Marianne: Øv da, håber der kommer styr på det, så du kan lade din “røst” lyde. 🙂 Svar Helle K. 18. maj 2010 at 07:36 Nå men så vil jeg nøjes med at sige: “Godmorgen og schhh” 🙂 Svar Catarina 18. maj 2010 at 10:55 @Helle K.: Godmorgen. 😀 Svar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg Oven over alting stråler Moder Sol.. Næste indlæg Så fandt man lige sig selv
6 Kommentarer
Søren
17. maj 2010 at 21:32Jeg har fundet noget med fynsk dialekt til dig her:
http://not4u2know.blogspot.com/2009/02/ms-windows-bh-tdi-108hk-med-fynsk.html
Ellers plejer du jo ikke at savne ord Catarina 🙂
Catarina
18. maj 2010 at 06:35@Søren: Tak for linket. Noglegange er jeg også tavs. 🙂
Marianne
17. maj 2010 at 21:54Jeg har masser af ord, men ingen adgang til mit domæne :-O
Catarina
18. maj 2010 at 06:36@Marianne: Øv da, håber der kommer styr på det, så du kan lade din “røst” lyde. 🙂
Helle K.
18. maj 2010 at 07:36Nå men så vil jeg nøjes med at sige: “Godmorgen og schhh” 🙂
Catarina
18. maj 2010 at 10:55@Helle K.: Godmorgen. 😀