Foto & teknik Hi hi 5. august 2010 8 Kommentarer Fru E 5. august 2010 at 08:52 Starter dagen med et smil, den er sjov 🙂 Svar Catarina 5. august 2010 at 09:34 @Fru E: Ha’ en dejlig dag. 🙂 Svar Jesper Skærbæk Jensen 5. august 2010 at 09:06 he he, den var sjov 🙂 selv for een som mig … Svar Catarina 5. august 2010 at 09:35 @Jesper Skærbæk Jensen: Ja, man kan næsten ikke andet en smile over den unge mand. 🙂 Svar Trine 5. august 2010 at 09:10 Den var morsom 🙂 Svar Catarina 5. august 2010 at 09:35 @Trine: Nemlig. 🙂 Svar Sister Bonde 9. august 2010 at 17:41 Ja, undskyld mig, men jeg kunne ha parallelparkeret med en lastbil – og det uden pral 😀 Men sjov er den. Svar Catarina 9. august 2010 at 18:47 @Sister Bonde: Jeg kunnemed en alm. bil med en campingvogn bag på. 😆 Svar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg Småforelsket Næste indlæg Let fotostativ fra Dörr
8 Kommentarer
Fru E
5. august 2010 at 08:52Starter dagen med et smil, den er sjov 🙂
Catarina
5. august 2010 at 09:34@Fru E: Ha’ en dejlig dag. 🙂
Jesper Skærbæk Jensen
5. august 2010 at 09:06he he, den var sjov 🙂 selv for een som mig …
Catarina
5. august 2010 at 09:35@Jesper Skærbæk Jensen: Ja, man kan næsten ikke andet en smile over den unge mand. 🙂
Trine
5. august 2010 at 09:10Den var morsom 🙂
Catarina
5. august 2010 at 09:35@Trine: Nemlig. 🙂
Sister Bonde
9. august 2010 at 17:41Ja, undskyld mig, men jeg kunne ha parallelparkeret med en lastbil – og det uden pral 😀
Men sjov er den.
Catarina
9. august 2010 at 18:47@Sister Bonde: Jeg kunnemed en alm. bil med en campingvogn bag på. 😆