Menu
Motion

Krampe

I går startede jeg her på kontoret og da jeg havde tilbragt nogle timer her, pakkede jeg tasken og smuttede ind i Fitness World. Jeg fik klædt op og kastede mig over mit program som i går bestod af:

– 10 min. opvarming (let løb på løbebånd)
– 20 min. intervalløb på løbebånd 30 sek. moderat tempo 1 min. højt tempo
– 3 forskellige maskiner til ben (3 sæt på hver 10)
– 1 maskine til læg (3 sæt på hver 10)
– 2 maskiner til mave (3 sæt på hver 10)

Derefter fortsatte jeg med nogle boldøvelser som også skal forbedre mine mavemuskler og dermed min lænd/hofter. Da jeg var færdig kørte jeg hjem og fik mig en portion havregryn med rosiner og mælk.

Nu var det så ikke meneingen at jeg skulle til spinning i går, men da jeg kom til at se at der faktisk var to ledige pladser, ja så kunne jeg ikke lade være med at melde mig til. Så endnu engang blev min taske pakket med sportstøj og jeg lod familien passe sig selv.

Det var rigtigt hyggeligt at se “mandagsholdet” igen og programmet var dejligt hårdt og ny. Jeg nåede næsten igennem, da jeg pludselig fik krampe i min højre læg. PISOSSE – hurtigt foden ud af pedalen og så ellers strække ud i et lille minutstid. Heldigvis kunne jeg fortsætte, men det forstyrede da rytmen lidt.

I dag står den atter på en omgang spinning og måske jeg lige napper en tur ind i centret igen, nu får vi at se hvordan arbejdet skrider frem. 🙂

0

10 kommentar

  • Catarina
    5. oktober 2010 at 09:19