Hverdagen

Lidt musik skulle der til

Altså, når jeg nu alligevel sidder her og venter på at et par fugle, eller i hvert fald bare én vil hoppe i baljen, så kunne jeg jo lige så godt smide et par cd’er ind i pc. Og én af dem, havde jeg faktisk helt glemt hvor god var. I får lige et nummer fra cd’en “The first of a milion kisses”, med Fairground Attraction, som jeg også har hørt live dengang jeg boede i London.

[audio:https://www.catarina.dk/wp-content/uploads/2010/03/09-The-Moon-Is-Mine.mp3|titles=The Moon Is Mine]

6 Kommentarer

  • Helle K.
    9. november 2010 at 13:16

    …og nu kunne vi da lige tage en svingom 😉 dejlig dansemusik.

    Jeg er spændt på dine fuglebilleder, når og hvis de tager en dukkert 😉

    Svar
    • Catarina
      9. november 2010 at 13:31

      @Helle K.: JA, maget af det hun laver også i dag, hvor hun er gået solo, er sådan i den glade ende. 🙂

      Endnu ingen fugle og nu er det somom at de helt har forladt haven. 😕

      Svar
  • Annette's space
    9. november 2010 at 13:42

    Har du forhandlet modelhonnorar til fuglene ? Nå, ikke 😉
    Så er det nok derfor de ikke vil fotograferes 😀

    Nu vil jeg støve af til din dejlige musik…..

    Svar
    • Catarina
      9. november 2010 at 14:31

      @Annette’s space: Ork jow, det har jeg skam. Frisk vand et par gange om uge og i vinter månederne (nu) en små 20° varmere end ellers. Såå… de kan altså bare godt indfinde sig. 😉

      Svar
  • marina
    10. november 2010 at 16:16

    hej Ven super musik bringer minder frem, tossegodt…

    Svar
    • Catarina
      10. november 2010 at 17:25

      @marina: Det er nemlig super musik. 😉

      Svar

Skriv en kommentar