Altså, når jeg nu alligevel sidder her og venter på at et par fugle, eller i hvert fald bare én vil hoppe i baljen, så kunne jeg jo lige så godt smide et par cd’er ind i pc. Og én af dem, havde jeg faktisk helt glemt hvor god var. I får lige et nummer fra cd’en “The first of a milion kisses”, med Fairground Attraction, som jeg også har hørt live dengang jeg boede i London.
[audio:https://www.catarina.dk/wp-content/uploads/2010/03/09-The-Moon-Is-Mine.mp3|titles=The Moon Is Mine]







6 Kommentarer
Helle K.
9. november 2010 at 13:16…og nu kunne vi da lige tage en svingom 😉 dejlig dansemusik.
Jeg er spændt på dine fuglebilleder, når og hvis de tager en dukkert 😉
Catarina
9. november 2010 at 13:31@Helle K.: JA, maget af det hun laver også i dag, hvor hun er gået solo, er sådan i den glade ende. 🙂
Endnu ingen fugle og nu er det somom at de helt har forladt haven. 😕
Annette's space
9. november 2010 at 13:42Har du forhandlet modelhonnorar til fuglene ? Nå, ikke 😉
Så er det nok derfor de ikke vil fotograferes 😀
Nu vil jeg støve af til din dejlige musik…..
Catarina
9. november 2010 at 14:31@Annette’s space: Ork jow, det har jeg skam. Frisk vand et par gange om uge og i vinter månederne (nu) en små 20° varmere end ellers. Såå… de kan altså bare godt indfinde sig. 😉
marina
10. november 2010 at 16:16hej Ven super musik bringer minder frem, tossegodt…
Catarina
10. november 2010 at 17:25@marina: Det er nemlig super musik. 😉