Foto & teknik De sidste 2 blev til 10 2. december 2010 Og de ni af dem kan du se her. Det sidste kommer i et indlæg for sig selv, jeg arbejder lige en smule anderledes med det. 😉 4 Kommentarer fivetosix 7. december 2010 at 11:49 Nøøøj hvor er de gode. Ærgeligt at jeg ikke er på kursus med dig i Odense. Svar Catarina 7. december 2010 at 14:12 @fivetosix: Jeg ville også godt på kursus i Odense – for det ville da være tættere på end der hvor jeg er nu, nemlig Middelfart. 😉 Svar fivetosix 8. december 2010 at 02:13 Nå hø…Måske jeg skulle øve mig i at læse “indenad” 😉 Svar Catarina 8. december 2010 at 07:19 @fivetosix: Hi hi, det kan jo smut’ for den bedste. 😀 Svar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg Allerede bagud Næste indlæg Nummer 10
4 Kommentarer
fivetosix
7. december 2010 at 11:49Nøøøj hvor er de gode. Ærgeligt at jeg ikke er på kursus med dig i Odense.
Catarina
7. december 2010 at 14:12@fivetosix: Jeg ville også godt på kursus i Odense – for det ville da være tættere på end der hvor jeg er nu, nemlig Middelfart. 😉
fivetosix
8. december 2010 at 02:13Nå hø…Måske jeg skulle øve mig i at læse “indenad” 😉
Catarina
8. december 2010 at 07:19@fivetosix: Hi hi, det kan jo smut’ for den bedste. 😀