Foto & teknik

De sidste 2 blev til 10

Og de ni af dem kan du se her. Det sidste kommer i et indlæg for sig selv, jeg arbejder lige en smule anderledes med det. 😉

4 Kommentarer

  • fivetosix
    7. december 2010 at 11:49

    Nøøøj hvor er de gode. Ærgeligt at jeg ikke er på kursus med dig i Odense.

    Svar
    • Catarina
      7. december 2010 at 14:12

      @fivetosix: Jeg ville også godt på kursus i Odense – for det ville da være tættere på end der hvor jeg er nu, nemlig Middelfart. 😉

      Svar
  • fivetosix
    8. december 2010 at 02:13

    Nå hø…Måske jeg skulle øve mig i at læse “indenad” 😉

    Svar
    • Catarina
      8. december 2010 at 07:19

      @fivetosix: Hi hi, det kan jo smut’ for den bedste. 😀

      Svar

Skriv en kommentar