Foto & teknik ABC scandinavia #M 28. januar 2011 M står for Mælkefrø – Milk Frog (Trachycephalus resinifictrix) Se flere ABC scandinavia her. 18 Kommentarer Kamelryttersken 28. januar 2011 at 20:12 Wow, det var også en skapning. M for frosk denne gangen 🙂 Kamelryttersken postet sist: Motorsykkelkjøring og fenomenet toppbloggere Svar Catarina 28. januar 2011 at 21:01 @Kamelryttersken: Jep en lille mælke en af slagsen. Ha’ en god aften og god weekend. 🙂 Svar Rejen 28. januar 2011 at 20:16 Æææælsker frøer, sk…godt billede…;-D Svar Catarina 28. januar 2011 at 21:02 @Rejen: Tak skal du have Annemarie – er osse selv ret glad for den lille fyr. 🙂 Svar Brian Rasmussen 28. januar 2011 at 22:09 Hmm den frø har jeg da set et eller andet sted før….. 😉 Svar Catarina 29. januar 2011 at 07:12 @Brian Rasmussen: Aii tror du virkelig det, Hmmm hvor mon det kan være 😆 Svar gateglimt 29. januar 2011 at 01:11 Stilig froske-bilde 😉 Svar Catarina 29. januar 2011 at 07:14 @gateglimt: Tak skal du have og go weekend. 🙂 Svar Inge 29. januar 2011 at 07:53 Wauuu et flot frø billede.. den er smuk 🙂 Svar Catarina 31. januar 2011 at 17:51 @Inge: Ja, den er faktisk heltnuttet synes jeg, sådan lidt uskyldig i det. 🙂 Svar Melusine 30. januar 2011 at 13:58 Et virkelig flott bilde av frosken! Spennende å se eksotiske arter 🙂 Svar Catarina 31. januar 2011 at 17:51 @Melusine: Mange tak skal du have. Synes selv det er et ganske ok billede. Ha’ en god aften. 🙂 Svar Malys Krok 30. januar 2011 at 20:38 Her har du nok funnet prinsen! En staselig frosk var det iallefall! -Margit- Svar Catarina 31. januar 2011 at 17:53 @Malys Krok: Hi hi ja det er prinsen som jeg endnu ikke har ture kysse. 😀 Svar Jørgen 31. januar 2011 at 07:49 Det er dog et fint billede af en mælkefrø – sådan en har jeg først hørt om nu. Svar Catarina 31. januar 2011 at 17:55 @Jørgen: Den findes desværre heller ikke i fri natur herhjemme, men er fotograferet i Randers Regnskov – det fantastisk sted hvis man er til sådanne dyr. 😀 Svar juppjupp 31. januar 2011 at 12:11 Oi oi oi…min største fobi…frosk….får nesten gråte tokter bare av bildet…buhuu… kozkoz Svar Catarina 31. januar 2011 at 18:58 @juppjupp: Uha det må du altså undskylde. 🙁 Svar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg Lige om lidt er det forår Næste indlæg Inden længe
18 Kommentarer
Kamelryttersken
28. januar 2011 at 20:12Wow, det var også en skapning. M for frosk denne gangen 🙂
Kamelryttersken postet sist: Motorsykkelkjøring og fenomenet toppbloggere
Catarina
28. januar 2011 at 21:01@Kamelryttersken: Jep en lille mælke en af slagsen.
Ha’ en god aften og god weekend. 🙂
Rejen
28. januar 2011 at 20:16Æææælsker frøer, sk…godt billede…;-D
Catarina
28. januar 2011 at 21:02@Rejen: Tak skal du have Annemarie – er osse selv ret glad for den lille fyr. 🙂
Brian Rasmussen
28. januar 2011 at 22:09Hmm den frø har jeg da set et eller andet sted før….. 😉
Catarina
29. januar 2011 at 07:12@Brian Rasmussen: Aii tror du virkelig det, Hmmm hvor mon det kan være 😆
gateglimt
29. januar 2011 at 01:11Stilig froske-bilde 😉
Catarina
29. januar 2011 at 07:14@gateglimt: Tak skal du have og go weekend. 🙂
Inge
29. januar 2011 at 07:53Wauuu et flot frø billede.. den er smuk 🙂
Catarina
31. januar 2011 at 17:51@Inge: Ja, den er faktisk heltnuttet synes jeg, sådan lidt uskyldig i det. 🙂
Melusine
30. januar 2011 at 13:58Et virkelig flott bilde av frosken!
Spennende å se eksotiske arter 🙂
Catarina
31. januar 2011 at 17:51@Melusine: Mange tak skal du have. Synes selv det er et ganske ok billede.
Ha’ en god aften. 🙂
Malys Krok
30. januar 2011 at 20:38Her har du nok funnet prinsen! En staselig frosk var det iallefall!
-Margit-
Catarina
31. januar 2011 at 17:53@Malys Krok: Hi hi ja det er prinsen som jeg endnu ikke har ture kysse. 😀
Jørgen
31. januar 2011 at 07:49Det er dog et fint billede af en mælkefrø – sådan en har jeg først hørt om nu.
Catarina
31. januar 2011 at 17:55@Jørgen: Den findes desværre heller ikke i fri natur herhjemme, men er fotograferet i Randers Regnskov – det fantastisk sted hvis man er til sådanne dyr. 😀
juppjupp
31. januar 2011 at 12:11Oi oi oi…min største fobi…frosk….får nesten gråte tokter bare av bildet…buhuu…
kozkoz
Catarina
31. januar 2011 at 18:58@juppjupp: Uha det må du altså undskylde. 🙁