Græsplænen vidner om at det har været koldt og klart i nat, og solen, som er langt oppe over horisonten i øst, kæmper en brav kamp, men at får brændt lidt af disen af. Jeg ved det lykkedes og at dagen i dag bliver smuk.
Dagen starter som altid langsom, jeg møder jo ikke så tidlig, så der er altid tid til at nyde teen og lige nu sidder jeg med solen i øjnene og nyder den. Sønnike er ved at gøre sig færdig og inden længe er han på vej ud af døren.
Ha’ en skøn forårsdag. 🙂









6 Kommentarer
Liselotte
14. april 2011 at 06:55Og i lige måde – en dejlig dag til dig, Catarina 🙂
Catarina
14. april 2011 at 07:11@Liselotte: Takker, den bliver helt sikker dejligt, for er der ikke noget med at dagen bliver som det man investere i den. 🙂
Helle K.
14. april 2011 at 07:16Du har fat i den lange ende, så bare i gang med at nyde 🙂 God dag til dig 🙂
Catarina
14. april 2011 at 07:23@Helle K.: Jeg er allerede begyndt og lige om lidt sidder jeg hjemme på terrassen og nyder endnu mere. 😀
yt
14. april 2011 at 09:22Det kan da kun blive en god dag sådan som den starter 😉
Sol, uhmmm.
Yt.
Catarina
14. april 2011 at 11:52@yt: Dagen er så smuk – fyldt med solskin og dejlige mennesker. Håber du har en lige så god dag. 🙂