Hverdagen

Lyseslukker

…er jeg bestemt ikke, hverken på den ene eller anden måde. Tværtimod er det tid til, at fyrfadslys og sterinlys tændes så snart jeg lander herhjemme.

20111116-172433.jpg

Det er en hyggelig tid, men også en kold én og det hjælper lysen også op. Ihvertfald psykologisk. 🙂

6 Kommentarer

  • Therese
    16. november 2011 at 17:51

    Det er det første jeg gør om morgenen, og også om aftenen når lyset udenfor, slukkes. Levende lys hygger, men man skal huske at lufte ekstra meget ud i løbet af dagen.

    Svar
    • Catarina
      17. november 2011 at 06:55

      @Therese – ja udluftning skal der til, men det gør vi nu alligevel flere gange om dagen, for ligesom at skifte luften. Men for pokker hvor det hygger i den her mørke og grå tid. 🙂

      Svar
  • Helle K.
    17. november 2011 at 07:16

    Det ser ret hyggeligt ud – jeg tænder sjældent stearinlys, men det sker da 🙂

    Svar
    • Catarina
      17. november 2011 at 07:20

      @Helle K.- jeg synes det hygger med lys, specielt her i den mørke tid. Men nu vare det heldigvis ikke længe inden det stille og roligt går den anden vej igen. 🙂

      Svar
  • marina
    17. november 2011 at 19:16

    ja, det er det mest positive ved denne årstid, at man godt må gå lidt i slowmotion, jeg har en følelse af at jeg går lidt i hi i de mørkeste måneder, men lysene kan holde det hele lidt på afstand.og det hygger 🙂

    Svar
    • Catarina
      18. november 2011 at 06:34

      @marina – det er nemlig en tid hvor tempoet bliver sat ned og hyggen og de levende lys kravler ind under huden. 🙂

      Svar

Skriv en kommentar