…er jeg bestemt ikke, hverken på den ene eller anden måde. Tværtimod er det tid til, at fyrfadslys og sterinlys tændes så snart jeg lander herhjemme.
Det er en hyggelig tid, men også en kold én og det hjælper lysen også op. Ihvertfald psykologisk. 🙂
…er jeg bestemt ikke, hverken på den ene eller anden måde. Tværtimod er det tid til, at fyrfadslys og sterinlys tændes så snart jeg lander herhjemme.
Det er en hyggelig tid, men også en kold én og det hjælper lysen også op. Ihvertfald psykologisk. 🙂
6 Kommentarer
Therese
16. november 2011 at 17:51Det er det første jeg gør om morgenen, og også om aftenen når lyset udenfor, slukkes. Levende lys hygger, men man skal huske at lufte ekstra meget ud i løbet af dagen.
Catarina
17. november 2011 at 06:55@Therese – ja udluftning skal der til, men det gør vi nu alligevel flere gange om dagen, for ligesom at skifte luften. Men for pokker hvor det hygger i den her mørke og grå tid. 🙂
Helle K.
17. november 2011 at 07:16Det ser ret hyggeligt ud – jeg tænder sjældent stearinlys, men det sker da 🙂
Catarina
17. november 2011 at 07:20@Helle K.- jeg synes det hygger med lys, specielt her i den mørke tid. Men nu vare det heldigvis ikke længe inden det stille og roligt går den anden vej igen. 🙂
marina
17. november 2011 at 19:16ja, det er det mest positive ved denne årstid, at man godt må gå lidt i slowmotion, jeg har en følelse af at jeg går lidt i hi i de mørkeste måneder, men lysene kan holde det hele lidt på afstand.og det hygger 🙂
Catarina
18. november 2011 at 06:34@marina – det er nemlig en tid hvor tempoet bliver sat ned og hyggen og de levende lys kravler ind under huden. 🙂