.. og med god grund, for der er en kende varmt derinde. Men på et tidspunkt er jeg klar til at sætte tænder i det og Gud hvor jeg glæder mig, for her dufter allerede ret så godt. 🙂
.. og med god grund, for der er en kende varmt derinde. Men på et tidspunkt er jeg klar til at sætte tænder i det og Gud hvor jeg glæder mig, for her dufter allerede ret så godt. 🙂
8 Kommentarer
RAV OG KRAT
22. januar 2012 at 17:31Svinet…haha. Vi fik også chili con carne med svin og knoldselleri i går. Den var fra min nye kogebog. Mums! siger jeg bare..Held og lykke med svinet ;-D
Catarina
22. januar 2012 at 19:14@Gitte – Svinet blev skønt og saftigt og super sprødt uden på, så familien knasede sværene lystigt i sig. 🙂
Botte
22. januar 2012 at 19:54åhhhhh, er det med hele svineriet, så kommer jeg om 3 timer 🙂
Elsker flæskesteg.
Catarina
23. januar 2012 at 07:28@Botte – Det var med hele svineriet og jeg siger dig det smagte. 🙂
Susanne
23. januar 2012 at 19:20Mums hvor ser det lækkert ud, svinet 🙂
Catarina
23. januar 2012 at 20:16@Susanne – det var så lækkert og vi spiste mere en vi havde godt af. 😉
Louise
24. januar 2012 at 00:38ja der er mange måder at lave det på 🙂 Hos os er det med laurbærblade, løg og gulerødder i vandet 🙂 – Nå ja – fordi jeg har en farbror, som er uddannet kok, så har jeg tidligt lært, hvordan man ridser en steg – både på den ene og anden måde – så det er ikke helt ringe 🙂 (Og sovsen er et kapitel for sig :))
Vi har stadig to stege til at ligge fra før jul i fryseren…. Så vi kender godt til det dér med at spise mere, end det man har godt af – håber I havde en god aften
Catarina
24. januar 2012 at 06:31@Louise – jeg lærte osse hvordan sådan en steg skal laves, da jeg var i restaurantionsbranchens og der er sikker osse mange måder at lave den på der. Men når bare sværen bliver sprød hver gang, så er jeg glad. 🙂
Vi får aldrig flæskesteg til jul, så den blev nydt. 🙂