Måske jeg skulle overveje et eller andet, for med 61,25 pr. md. og derefter yderligere 5 kr. pr. GB løber det da op. Bare med den nuværende trafik, bliver det 101,25 pr. md og 1215,- om året. Og det er minimum. 🙁
Tidligere indlæg
Måske jeg skulle overveje et eller andet, for med 61,25 pr. md. og derefter yderligere 5 kr. pr. GB løber det da op. Bare med den nuværende trafik, bliver det 101,25 pr. md og 1215,- om året. Og det er minimum. 🙁
10 Kommentarer
Jakob Kjøller
30. marts 2012 at 14:00Hej Catarina
Jeg har selv lige haft et ligende probelm, jeg fik bare regingen ikke advarslen 😉
Et hurtigt lille kig på din side, vise mig nogle småting du kan ændre, og derved reducere din trafik en del.
Men smid mig i en mail, så skal jeg sende dig detaljerne 🙂
Catarina
30. marts 2012 at 14:47@Jakob – Takker, en mail er sendt i din retning. 🙂
Synes ikke det er god stil at du bare sådan får en regning uden at blive advaret først.
Jakob Kjøller
30. marts 2012 at 15:14Nej, jeg var heller ikke tilfreds. Men det stod i betingelserne.
Syntes bare godt de kunne ha sendt en “hey du har problemer” i første omgang 🙂
Catarina
30. marts 2012 at 18:32@Jakob – Det synes jeg ville have klædt dit hotel, men sådan tænker de ikke. 🙁
Håber du har fået styr på det så det ikke koster ekstra. 🙂
Per
30. marts 2012 at 16:07Popularitet har altid haft en pris … 😉
Rigtig god weekend øøøh Påske 😀
Catarina
30. marts 2012 at 18:32@Per – Det er rigtigt, men hvis der er noget man selv kan gøre, er det da noget man skal tænke på og ikke bare betale ved kasse 1. 🙂
Anders
30. marts 2012 at 19:20Hej Cat
Sådanne webhostere har jeg også været i kløerne af. Det er jeg ikke længere. Jeg bruger i dag UnoEuro, som har ubegrænset trafik 🙂 og så til bare €1,15/md
http://www.unoeuro.com/products.php
Catarina
30. marts 2012 at 19:37@Anders – Øjj, det var godt nok billigt. Det vil jeg da lige tjekke ud. Er det let nok at finde ud af og er det stabile med en god support?
Annemette
31. marts 2012 at 20:36Hejsa,
Fin blog du har 😉
Vi bruger Gigahost med fri trafik og vi har aldrig haft nogle problemer, selvom vi har mange domaener til at ligge der og vi giver 29 dkk/mrd sä mäske du skulle pröve at tjekke dem http://www.gigahost.dk de har ikke rigtig begraensninger pä noget 🙂
/Annemette
Catarina
1. april 2012 at 07:50@Annemette – tak skal du have. 🙂
Tak for tippet og linket, det vil jeg kikke nærmere på, hvis min udbyder ikke vender tilbage med noget positivt efter jeg nu har gjort en del selv. 🙂