
~Foto: @simonevil – fra højre, Simone, Bettina, og mig
Fra starten af skulle vi have været 7, men 4 er i løbet af ugen her faldet fra af forskellige årsager. Synd for dem, for det var en super hyggelig tur rundt i Odense med indlagte kaffe/te-pauser og frokost. Vi tre som deltog, var da enige om da vi skiltes, at sådan en tur sagtens kunne gentages. 🙂
Her nedenfor ar jeg samlet vores 3 billeder fra turen i tre små film.
Betinas aka @seerups, billeder fra InstaWalken kan ses her.
Simones aka @simonevil, billeder fra InstaWalken kan ses her.
Mine billeder kan ses her.








6 Kommentarer
Simone
8. juni 2013 at 18:30Tak for en skøn dag 🙂 Det er nogle rigtig gode billeder vi har taget.
Catarina
8. juni 2013 at 18:50Og selv tak da Simone 🙂 Ja, vi har virkelig fået taget nogle skønne billeder af en lille bitte del af Odense. 🙂
Annemette
8. juni 2013 at 21:14Ser ud til i har haft en skøn tur 🙂
Catarina
9. juni 2013 at 09:17Det var det bestemt Annemette og vjeret var jo godt 🙂
gittesp
9. juni 2013 at 09:51Lyder herligt, men jeg får blot “sort skærm” ?
Catarina
9. juni 2013 at 09:55Osse når du trykker på afspil knappen? Underligt, for jeg har testet den på iPaden (den kan jo ikke meget) og der virker den osse, ligeledes på tefonen. Virkelig underligt. 🙁