I foråret købte vi jo en
oppustelig kajak (vi kalder den en kenjak, da den minder mest om en kano, men hedder en kajak) hos
ARTS-Outdoors, et tysk firma.
Vores jomfrutur med kenjakken, var fantastisk og vi nød i den grad at padle op Lac de Villerest, en del af Loire floden. Da vi havde brudt et par timer på floden, tog vi kejakken på og lagde den i skyggen bag vore campingvogn, for vi ville ud og padle igen sener på eftermiddagen.
Men men men, da vi ville ud og padle igen, var det det her syn der mødte os:


Kenjakken var simpelthen revnet i sygningerne, ikke i de »poser« hvori der blev blæst luft ind, de var derimod blot udspilede. Øv øv.
Efter at have taget nogle billeder, pakkede vi kenjakken sammen og stuvede den af vejen under dobbeltsengen i campingvognen.
I dag fik jeg mig endelig taget sammen til at skrive en mail til
ARTS-Outdoors hvor jeg fortalte hvad der var sket.
Jeg skrev mailen lige inden eg forlod kontoeret og 10 minutter efter, da jeg sad og ventede hos lægen (jeg skulle havde foretaget den obligatoriske celleforandringstest som alle vi kvinder får tilbudt) kom der allerede svar på min henvendelse.
Hallo,
danke für Ihre email.
Können Sie mir bitte noch die Seriennummer des Bootes senden.
Da ist ein Aufdruck mit der Seriennummer auf dem Boot. Fängt mit CN …. an.
Möchten Sie ein gleiches Ersatzboot oder lieber ein anderes Modell ?
Da jeg kom fra lægen sende jeg serienummeret og besked om at vi gerne ville have den samme båd. Allerede 5 minutter efter, fik jeg endnu en mail:
Hallo,
o.k. wir senden ein neues Boot. Achten Sie dabei unbedingt auf Überdruck. Bei dem Wetter in die Sonne legen ist ganz schlecht. Da bekommt man einen sehr hohen Druck.
Daher nach dem Fahren immer etwas Luft ablassen (oder komplett ablassen)
Det med at tage luften ud, snakkede vi selv om den dag vi opdagede at den var revnet.
Her lidt over klokken 18, modtog jeg en mail fra DPD (et forsendelse firma) at der nu var en pakke på vej til mig fra
ARTS-Outdoors.
Det er dælem dylme super hurtig ekspedit og ikke mindst, fantastisk service.
8 kommentar
Pernille
12. august 2015 at 19:50Så er det altså skønt at handle.
God tur næste gang 🙂
Catarina
13. august 2015 at 11:14Det er det bestemt Pernille og tak 🙂
Karin
12. august 2015 at 22:27Det må jeg sige, det er med at sende en masse stjerner for det firma, evt. til Trust Pilot. (Ved godt der bliver manipoleret der – som der sker mange andre steder på nettet) – Firmaet skal have ros – når der ydes en sådan service.
Så var det derfor der ikke var billeder og fortællinger om jeres river rafting 🙂
Catarina
13. august 2015 at 11:16Ja, det skal der bestemt Karin og jeg vil helt sikkert handle der en anden gang. 🙂
Jeg kan se at pakken er nået til et opsamlingssted og nok går derfra i morgen, men kurs til DK. der havner den kon ik Fredericia og så skal den bare ud til mig 😀
Celena
14. august 2015 at 22:04Isn’t it nice to get good service? It is rare but, when it happens, it is SO appreciated! Good for you xox
Catarina
15. august 2015 at 08:51Its shouldn’t be nesserrty to cheer the good service it should always be like that, but unfortunately is is rear now a days.
Med kanjak på ‘La Dordogne rivière’ – Catarina
31. juli 2016 at 12:50[…] en kano, derfor kalder vi den en kanjak). Vi prøvede den en enkelt gang sidste år, hvorefter den revnede og vi fik en ny tilsendt. Da vi var afsted i efteråret var det ikke lige vejr til at tage en tur og derfor har vi glædet […]
Hurtig levering – Catarina.dk
13. april 2021 at 10:47[…] Fredag morgen tog Søren og jeg på arbejde, men pludselig kunne jeg se på min telefon, at vores nye kajak ville ankomme inden middag. Jeg fik skrevet til Christian at der var en pakke på vej, for jeg […]