… er lig med ekstra timer for IT-coordinatoren og det er jo den ene af mine kasketter, den anden er jo marketingkoordinator.
Vi har i dag skiftet alle bordtelefoner ud med et nyt online system incl. bordtelefon og nye headsæt, som sættes op af den enkelte bruger via et login til en side. Og selvom vi ikke er mange mennesker i virksomheden, så var der alligevel en del der skulle ordnes, ligesom jeg som administrator på systemet, skulle have sat hele ringerriet op i et flov, men »velkomsthilsen«, og »vi er gået hjem« hilsen og meget meget mere.
I alt blev det til 4 timer ekstra kontortid i dag, idet, at jeg også sprang frokosten over, få at få nogle ting ordnet, mens de andre var til frokost.
Nu er det meste klar og de sidste brugere er ved at sætte deres egne »quick-dial« numre ind via deres egen webside på systemet.
4 kommentar
Celena
2. februar 2016 at 01:45That looks a bit scary 😉 Glad that your company is in good hands xox
Catarina
2. februar 2016 at 16:52Yea thats rely good 😆 😆
Karin
2. februar 2016 at 07:54Det skal virke professionelt når der ikke lige bliver svaret.
Der er dage hvor der må gives en ekstra hånd. Godt det ikke var mig der måtte springe over frokosten, dog ved jeg du fint kan klare det, tænker på din 5-2 kur (den personlige).
Ønsker dig god arbejdslyst.
Catarina
2. februar 2016 at 16:54Det virkede få minutter efter at det andet var taget fra, så det var jo perfekt og allerede i dag, begyndte alle at få det nye ind under huden og klarede sig super godt 😀 Ja, det er heldigvis ikke noget problem for mig at springe måltider over. 😀