Hverdagen

Hverdagen kort – uge 6

Mandag d. 2/2
Jeg var venlig mod mig selv – jeg tog bilen op til byen.
Tirsdag d. 3/2
Københavnerdag med Københavner bestie.
Onsdag d. 4/2
Trætheden var til at tage at følge på.
Torsdag d. 5/2
Spisning på én af yndlingsrestauranter.
Fredag d. 6/2
Vinter OL – jeg sad klar foran tv’et og slugte det hele.
Lørdag d. 7/2
Den korte lørdags-to-do var hurtigt overstået – derefter fri leg.
Søndag d. 8/2
Tiden må gerne bruges langsomt. Så det gjorde jeg.

2 Kommentarer

  • Karin
    4. maj 2026 at 07:43

    Forstår godt du var brugt onsdag efter din dejlige tur i Kbh. tirsdag.

    Svar
    • Catarina
      4. maj 2026 at 15:44

      Ja den trak tænder ud 😉

      Svar

Skriv en kommentar