Her tidligere på ugen læste jeg, at vi igen er i ildhestens år, hvis man regner ud fra den kinesiske astrologi. Det var jeg også selv, dengang i 1966, da jeg blev født. Ifølge beskrivelserne er ildhesten fri, selvstændig og ikke særlig god til at blive holdt tilbage. Det passer egentlig meget godt på mig som person, selvom den i min yngre dage nok mere mere udtalt end den er nu. 😉
Men min frihed i dag, behøver ikke være større end at kunne bestemme over min egen tid. At kunne sige nej tak til to aftaler i træk uden dårlig samvittighed eller gå en tur bare fordi jeg har lyst.
God fredag.








2 Kommentarer
Karin
4. maj 2026 at 08:06Jeg er født i Grisens år. Grisen
Grisen er kendt for at være ærlig, tolerant, venlig og omsorgsfuld. De er ofte livsnydere, der sætter pris på hygge og gode relationer, men kan også være godtroende.
Det er så korrekt – Rammer plet.
Catarina
4. maj 2026 at 15:45Ja det passer perfekt til dig 😀