Freja fyldte 5 år i søndags, så vi satte kursen mod Værløse for at fejre hende.
Der var masser af gaver, fødselsdagslagkager, bunker af børn og en hoppeborg, som vist nok var dagens største hit. Vi fik også hilst på både store og små (syv af dem, så der er gang i den), snakket, drukket kaffe, spist boller og lagkage med lyserød krymmel drukket kakao med flødeskum samt sunget fødselsdagssang. I det hele taget bare nydt masser af hyggelige timer sammen. Og de fleste af gaverne fra os tog hun øjeblikkelig i brug. Shorts, t-shirt og sko. Alle dimserne til håret nøjedes hun med at beundre.




Til slut blev der tændt op i grillen, og så var der ellers skrup-af-mad, inden turen gik tilbage over Storebælt mod Odense.







Ingen kommentar