Skallebølle 2004-2021 Peter 30. maj 2008 Lille Peter Edderkop hygger sig i spiræaen. Det er ok med mig. Haveliv 3 Kommentarer Søren 30. maj 2008 at 21:29 Motivet har du da fanget – lige i øjet – dejligt billede 🙂 Svar Hanne 30. maj 2008 at 22:25 Ja så længe han bliver der 🙂 Svar Catarina 31. maj 2008 at 06:42 Søren Tak skal du have. 😀 Hanne Ja og ikke er større. 😆 Svar Skriv en kommentar Annuller svar Gem mit navn, min e-mail og min hjemmeside i denne browser til næste gang jeg kommenterer. Δ Tidligere indlæg Så er jeg klar, igen Næste indlæg Godmorgen lørdag Læs mere Det lysner 26. maj 2007 Kissemisser eller fodringstid 23. juni 2013 Jeg ved en 30. maj 2010
3 Kommentarer
Søren
30. maj 2008 at 21:29Motivet har du da fanget – lige i øjet – dejligt billede 🙂
Hanne
30. maj 2008 at 22:25Ja så længe han bliver der 🙂
Catarina
31. maj 2008 at 06:42Søren
Tak skal du have. 😀
Hanne
Ja og ikke er større. 😆